Kategórie FAQ

Ako mám postupovať pri reklamácii tovaru?

V prípade reklamácie tovaru, je potrebné vyplniť uvedený Reklamačný formulár. Formulár pošlite e-mailom na info@svetnosenia.sk, alebo ho môžete poslať spolu s reklamovaným tovarom v jednej zásielke. Reklamovaný tovar je kupujúci povinný poslať s poistením na vlastné náklady cez Packetu na adresu: Galéria Jabloň, M. Falešníka 6, Prievidza 971 01. Reklamovaný tovar môžete priniesť osobne na adresu Detské interiérové ihrisko Pajko, A. Mišúta 23, Prievidza 971 01 do našej predajne.

Zobraziť viac

Predávate nosiče, šatky, nosiace oblečenie a doplnky aj v iných farebných prevedeniach, alebo vzoroch, ako sú dostupné na e-shope?

Kolekcie pravidelne obmieňame a prinášame novinky. Ak daný produkt v e-shope nenájdete s veľkou pravdepodobnosťou je už vypredaný. Ak zháňate konkrétny vzor kontaktujte nás na našej infolinke: +421 908 408 485 alebo e-mailom info@svetnosenia.sk. Infolinka je dostupná v čase od 09:00 – 16:00 počas pracovných dní. 

Zobraziť viac

Zadala som omylom rovnakú objednávku dvakrát, ako mám postupovať?

Kontaktujte prosím našu zákaznícku podporu telefonicky na čísle +421 908 408 485 alebo e-mailom info@svetnosenia.sk. Infolinka je dostupná v čase od 09:00-16:00 počas pracovných dní.

Zobraziť viac

V akom stave je moja objednávka?

Pri každom produkte je uvedená dostupnosť produktu. O expedícii ihneď po zabalení Vašej objednávky Vám príde informačný mail. Ak si potrebujete overiť presnú dostupnosť, kontaktujte prosím infolinku: +421 908 408 485, alebo e-mailom na info@svetnosenia.sk. Ak Vám neprišiel potvrdzujúci e-mail o objednávke, skontrolujte pre istotu Váš spam predtým, ako budete volať na zákaznícku linku.

Zobraziť viac

Do akých krajín doručujete vaše výrobky?

Objednávky expedujeme v rámci Slovenska. V prípade záujmu sa vieme dohodnúť na odoslaní v rámci EU. Pre viac info o cene dopravy do jednotlivých krajín kontaktujte prosím našu infolinku: +421 908 408 485, alebo e- mailom na info@svetnosenia.sk.

Zobraziť viac

Kedy obdržím tovar, ktorý som si objednal? Aké sú doby dodania tovaru?

Ak je výrobok skladom, odosielame ho do 2 -3  pracovných dní (pri platbe vopred na účet po úhrade objednávky). Predpokladaný termín doručenia je uvedený pri každom produkte na e-shope.

Zobraziť viac

Akou formou sú zasielané objednávky?

Objednávky odosielame cez kuriérsku spoločnosť PACKETA. Doručenie balíka trvá 2-3 dni po vyexpedovaní v rámci územia Slovenskej republiky. Za odberné miesto môžete zvoliť akékoľvek odberné miesto Packety na území Slovenskej republiky. K dispozícii je aj osobný odber v našej predajni na A. Mišúta 23 v Prievidzi (Detské interiérové ihrisko Pajko).

Zobraziť viac

Kuriér mi priniesol viditeľne poškodený balík. Čo mám robiť?

V prípade, že vám kuriér donesie poškodený balík, odporúčame ho nepreberať a spísať s ním reklamačný protokol. Následne kontaktujte náš zákaznícky servis na +421 908 408 485 alebo nám napíšte na podporu info@svetnosenia.sk.

Zobraziť viac

Kto znáša náklady na poštovné v rámci vrátenia / reklamácie tovaru?

Náklady spojené s vrátením alebo reklamáciou znáša kupujúci. Tovar viete vrátiť alebo reklamovať aj osobne na adresu Detské interiérové ihrisko Pajko, A. Mišúta 23, Prievidza 971 01 do našej predajne. 

Zobraziť viac

Ako mám postupovať pri vrátení tovaru?

Ak chcete svoj tovar vrátiť, treba odstúpiť od kúpnej zmluvy v lehote 14 dní odo dňa prevzatia tovaru. Tovar musí byť vrátený nepoškodený a bez známok akéhokoľvek používania. Pri vrátení tovaru je potrebné vyplniť Formulár k odstúpeniu od kúpnej zmluvy. Vyplnený formulár pošlite e-mailom na info@svetnosenia.sk alebo ho môžete poslať spolu s vráteným tovarom v jednej zásielke. Vrátený tovar je kupujúci povinný poslať s poistením na vlastné náklady cez Packetu na adresu: Galéria Jabloň, M. Falešníka 6, Prievidza 971 01. Reklamovaný tovar môžete priniesť osobne na adresu Detské interiérové ihrisko Pajko, A. Mišúta 23, Prievidza 971 01 do našej predajne. 

TOVAR VRÁTENÝ NA DOBIERKU NEPREBERÁME.

Predávajúci je povinný bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní odo dňa doručenia odstúpenia Kupujúceho od Kúpnej zmluvy vrátiť Kupujúcemu všetky platby, ktoré od neho prijal na základe Kúpnej zmluvy alebo v súvislosti s ňou, vrátane nákladov na dopravu, dodanie a poštovné, a to bankovým prevodom na bankový účet určený Kupujúcim. Predávajúci nie je povinný vrátiť Kupujúcemu platby pred tým, ako mu je tovar doručený.

Zobraziť viac

Kedy si môžem prevziať tovar na odbernom mieste?

Tovar si môžete prevziať na odbernom mieste (Detské interiérové ihrisko PAJKO, A. Mišúta 23, Prievidza) po prijatí emailovej notifikácie počas otváracích hodín po dobu 7 pracovných dní od doručenia emailovej notifikácie.

Otváracie hodiny:
Pondelok až piatok v čase od 9:30 do 12:00 a od 15:00 do 19:00.

Zobraziť viac