Kategórie FAQ

Ako mám postupovať pri reklamácii tovaru?

V prípade reklamácie tovaru, je potrebné vyplniť uvedený Reklamačný formulár. Formulár pošlite e-mailom na info@svetnosenia.sk, alebo ho môžete poslať spolu s reklamovaným tovarom v jednej zásielke. Reklamovaný tovar je kupujúci povinný poslať s poistením na vlastné náklady cez Packetu na adresu: Galéria Jabloň, M. Falešníka 6, Prievidza 971 01. Reklamovaný tovar môžete priniesť osobne na adresu Detské interiérové ihrisko Pajko, A. Mišúta 23, Prievidza 971 01 do našej predajne.

Zobraziť viac

Ako mám postupovať pri vrátení tovaru?

Ak chcete svoj tovar vrátiť, treba odstúpiť od kúpnej zmluvy v lehote 14 dní odo dňa prevzatia tovaru. Tovar musí byť vrátený nepoškodený a bez známok akéhokoľvek používania. Pri vrátení tovaru je potrebné vyplniť Formulár k odstúpeniu od kúpnej zmluvy. Vyplnený formulár pošlite e-mailom na info@svetnosenia.sk alebo ho môžete poslať spolu s vráteným tovarom v jednej zásielke. Vrátený tovar je kupujúci povinný poslať s poistením na vlastné náklady cez Packetu na adresu: Galéria Jabloň, M. Falešníka 6, Prievidza 971 01. Reklamovaný tovar môžete priniesť osobne na adresu Detské interiérové ihrisko Pajko, A. Mišúta 23, Prievidza 971 01 do našej predajne. 

TOVAR VRÁTENÝ NA DOBIERKU NEPREBERÁME.

Predávajúci je povinný bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní odo dňa doručenia odstúpenia Kupujúceho od Kúpnej zmluvy vrátiť Kupujúcemu všetky platby, ktoré od neho prijal na základe Kúpnej zmluvy alebo v súvislosti s ňou, vrátane nákladov na dopravu, dodanie a poštovné, a to bankovým prevodom na bankový účet určený Kupujúcim. Predávajúci nie je povinný vrátiť Kupujúcemu platby pred tým, ako mu je tovar doručený.

Zobraziť viac

Kto znáša náklady na poštovné v rámci vrátenia / reklamácie tovaru?

Náklady spojené s vrátením alebo reklamáciou znáša kupujúci. Tovar viete vrátiť alebo reklamovať aj osobne na adresu Detské interiérové ihrisko Pajko, A. Mišúta 23, Prievidza 971 01 do našej predajne. 

Zobraziť viac

Kuriér mi priniesol viditeľne poškodený balík. Čo mám robiť?

V prípade, že vám kuriér donesie poškodený balík, odporúčame ho nepreberať a spísať s ním reklamačný protokol. Následne kontaktujte náš zákaznícky servis na +421 908 408 485 alebo nám napíšte na podporu info@svetnosenia.sk.

Zobraziť viac