Kategórie FAQ

V akom stave je moja objednávka?

Pri každom produkte je uvedená dostupnosť produktu. O expedícii ihneď po zabalení Vašej objednávky Vám príde informačný mail. Ak si potrebujete overiť presnú dostupnosť, kontaktujte prosím infolinku: +421 908 408 485, alebo e-mailom na info@svetnosenia.sk. Ak Vám neprišiel potvrdzujúci e-mail o objednávke, skontrolujte pre istotu Váš spam predtým, ako budete volať na zákaznícku linku.

Zobraziť viac

Zadala som omylom rovnakú objednávku dvakrát, ako mám postupovať?

Kontaktujte prosím našu zákaznícku podporu telefonicky na čísle +421 908 408 485 alebo e-mailom info@svetnosenia.sk. Infolinka je dostupná v čase od 09:00-16:00 počas pracovných dní.

Zobraziť viac

Predávate nosiče, šatky, nosiace oblečenie a doplnky aj v iných farebných prevedeniach, alebo vzoroch, ako sú dostupné na e-shope?

Kolekcie pravidelne obmieňame a prinášame novinky. Ak daný produkt v e-shope nenájdete s veľkou pravdepodobnosťou je už vypredaný. Ak zháňate konkrétny vzor kontaktujte nás na našej infolinke: +421 908 408 485 alebo e-mailom info@svetnosenia.sk. Infolinka je dostupná v čase od 09:00 – 16:00 počas pracovných dní. 

Zobraziť viac

Kedy si môžem prevziať tovar na odbernom mieste?

Tovar si môžete prevziať na odbernom mieste (Detské interiérové ihrisko PAJKO, A. Mišúta 23, Prievidza) po prijatí emailovej notifikácie počas otváracích hodín po dobu 7 pracovných dní od doručenia emailovej notifikácie.

Otváracie hodiny:
Pondelok až piatok v čase od 9:30 do 12:00 a od 15:00 do 19:00.

Zobraziť viac